Trekking tocht - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Anna Steijger - WaarBenJij.nu Trekking tocht - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Anna Steijger - WaarBenJij.nu

Trekking tocht

Blijf op de hoogte en volg Anna

28 Juli 2012 | Thailand, Bangkok

Hoi allemaal!
Afgelopen week stond in het teken van de trekking door de jungle. Dit viel nogal tegen! Zal het niet te lang maken deze keer, maar het kwam er op neer dat we meer in de auto hebben gezeten dan in de jungle zelf!
De trekking zelf duurde bij elkaar maar 24 u incl. nacht. Maar dat was wel heeeel erg leuk! De trekking zelf begon pas op dinsdag middag, we hadden twee uurtjes gelopen ongeveer en toen gingen we onze slaapplaats gereed maken bij een riviertje. Hartstikke leuke plek. We hadden 6 sterke rangers bij dus voelde ons wel veilig! Gelukkig want met alleen onze gekke (niet engels sprekende) gids zouden we nooit ver gekomen zijn! 'S avonds heb ik samen met de rangers pasta gekookt, dat was echt heel erg lache! Het leek alleen alsof de rangers zelf ook nooit op trekking gingen want zij maakten meer foto's van ons dan wij van hun, heel apart. 'S nachts sliep ik midden tussen de rangers dus dat zal wel goed. Zij bleven de hele nacht wakker voor ons, dit hield mij ook wakker want ze waren allemaal gek aan het doen waardoor er op een gegeven moment een in het water viel! Ze hadden ook de radio aanstaan en gingen kei hard mee zingen (op 2 m afstand van mijn hangmatje), toch was het wel een hele leuke ervaring om mee te maken!

Vandaag zijn we verhuisd naar het twinhouse (andere guesthouse) en zijn we Singburi ingegaan. We hebben heeeeeerlijk gezwommen en zijn eindelijk een beetje bruin geworden. Net bij de KFC gegeten, ook lekker! Eens wat anders dan rijst. En nu gaan we weer terug, straks lekker in de bar tegenover ons twinhouse een lekker drankje doen! En morgen zien we wel weer.
Maandag vertrekken we vroeg naar Ko Samet! Om half 7. Die week lekker chillen en het weekend weer naar Bangkok.

Wij hoeven ons niet te vervelen hier!

Ik moet nu snel gaan!
liefs xxxxx