Aankomst Bangkok! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Anna Steijger - WaarBenJij.nu Aankomst Bangkok! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Anna Steijger - WaarBenJij.nu

Aankomst Bangkok!

Door: Anna

Blijf op de hoogte en volg Anna

18 Maart 2014 | Thailand, Bangkok

Vandaag ben ik aangekomen in Bangkok. Wat een drukke stad! Het verschil in temperatuur is enorm vergeleken met Nederland, warm, maar wel lekker. Toen ik in Bangkok eenmaal mijn plek had gevonden in een of andere goedkope hostel in een zijstraat van Koh San Road ben ik nog even rustig door de stad gelopen. Een wereld van verschil!
Ko San Road is een backpackersstreet en hier heb ik al gelijk een paar leuke mensen ontmoet! We hebben samen wat gegeten en hebben al wat souvenirs geshopt.
Ik zit nu in een internet café en ga morgen vroeg richting Ko Phi Phi met de bus en boot. Ik heb er zin in!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Anna

Actief sinds 22 Jan. 2012
Verslag gelezen: 80
Totaal aantal bezoekers 4494

Voorgaande reizen:

18 Maart 2014 - 04 April 2014

Thailand

14 Juli 2012 - 16 Augustus 2012

Thailand

Landen bezocht: